Tempus Fugit

Thursday, June 24, 2010

Forgotten/Oublié



-
-
I'm trying to remember
Your name.
But it eludes me.
I don't know why.
What I can remember
Is that I used to love you
And you used to love me too.
I think there is a big chance
You don't remember 
My name at all,
The way I do with yours
. I know there was 
A time when all I think
About is you and 
That feels a millennium ago.
The kisses we shared
Are now dull memories
Of a once lovely past,
Of a past where 
I have gladly memorized
The curves on your face
And the frequency of your smiles.
All that are now 
Gray specks to our once
Colorful relationship.
But what is your name?
-
-


Oublié

(French Translation)

J'essaye de me rappeler
Votre nom.
Mais il m'élude.
Je ne sais pas pourquoi.
Ce que je peux me rappeler
Est ce que j'avais l'habitude de vous aimer
Et vous aviez l'habitude d'aimer imitation.
Je pense qu'il y a une grande chance
Vous ne vous rappelez pas 
Mon nom du tout,
La manière que je fais avec le vôtre
. Je sais qu'il y avait 
Un moment où tous que je pense
Au sujet de est vous et 
Cela se sent il y a un millénium.
Les baisers que nous avons partagés
Sont maintenant les mémoires mates
D'un passé une fois beau,
Du passé d'a où 
J'ai heureusement mémorisé
Les courbes sur votre visage
Et la fréquence de vos sourires.
Tout qui sont maintenant 
Points gris au notre une fois
Rapport coloré.
Mais quel est votre nom ? 
-
-
*Picture from http://www.shayjtoday.com/wp-content/uploads/2010/03/lost-art-2-590x400.jpg

No comments:

Post a Comment